loading
کارتن لمینت | چاپ و تبلیغات محیا

کارتن لمینت | چاپ و تبلیغات محیا


معرفی انواع جعبه های لمینتی

انواع جعبه های لمینتی بر اساس تعداد کارتنی که به عنوان جنس زیره که مقوای پشت طوسی بر روی آن قرار می گیرد دسته بندی می شود .

انواع جعبه لمینتی | چاپ و تبلیغات محیا

انواع جعبه لمینتی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ لمینتی | چاپ و تبلیغات محیا

چاپ لمینتی | چاپ و تبلیغات محیا

انواع جعبه های لمینتی در صنعت چاپ

انواع جعبه های لمینتی را می‌توان شامل سه نوع زیر دانست:

جعبه های لمینتی سینگل فیس

این نوع جعبه ها در سه کلاس B ، فلوت E و فلوت C فلوت تولید می شود. تفاوت این سه کلاس در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است. در جعبه های سینگل فیس جنس زیره دارای دولایه شامل فلوتینگ و فیس است که سطح لمینت شده به عنوان لایه سوم بر روی فلوتینگ قرار گرفته و سه سطح را تکمیل می کند که یکی از انواع جعبه های لمینتی به شمار می‌روند.

جعبه های لمینتی سه لا

جعبه های لمینتی سه لا هم معمولا در سه کلاس E فلوت B فلوت و C فلوت و گاها A فلوت هم تولید می شود. تفاوت این کلاس هم در اندازه گام فلوتینگ میانی محصول است، در جعبه های لمینتی سه لا جنس زیره دارای سه لایه شامل فلوتینگ و دو سطح به عنوان فیس در دو طرف فلوتینگ می باشد که سطح لمینت شده به عنوان لایه چهارم بر روی یکی از سطوح فیس قرار گرفته و در واقع سازه ای چهار لایه ای را تشکیل می دهد .

جعبه های لمینتی پنج لا

آخرین نوع از جعبه های لمینتی را می‌توان نوع پنج لا معرفی کرد که در این نوع از جعبه ها جنس زیره متشکل از دو سطح فلوتینگ که بوسیله سه سطح فیس احاطه شده است می باشد

ترکیب فلوتینگ مذکور میتواند به صورت E,E ، E,B ، B ، C و …. باشد  ،که در صنعت بسته بندی ایران معمولا حالت B،C متداول است.

بسته بندی های چاپی

بسته بندیتبلیغات محیاجعبه های لمینتیجعبه،چاپ جعبه،کارتن،چاپ کارتنچاپ محیاصنعت چاپلمینتمحیامقوا، چاپ و تبلیغات محیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *