loading
چاپ ساک دستی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای


ساک دستی یا همان Shopping Bag ، یکی ار مهمترین و کاربردی ترین محصولات تبلیغاتی و همچنین هدایای تبلیغاتی است. از ساک پارچه ای تبلیغاتی برای حمل و بسته بندی لوازم و کالاهای مختلف بخصوص در فروشگاه یا نمایشگاه ها استفاده می شود. فروشندگان نام یا لوگوی برند خود را روی این ساک پارچه ای چاپ می کنند و آن را به همراه کالای خریداری شده توسط مشتری یا هدیه های تبلیغاتی در نمایشگاه به افراد مختلف می دهند افراد نیز با در دست داشتن این ساک پارچه ای در مسیرهای زیادی رفت و آمد می کنند و بسیاری از مردم لوگو یا نام برند آن فروشگاه را بر روی ساک پارچه ای می بینند این کم هزینه و به صرفه ترین روش تبلیغاتی است و از سویی دیگر به حفاظت از محیط زیست نیز کمک می کند.

ساک دستی پارچه ای

همانطور که می دانید امروزه استفاده از کیسه های پلاستیکی بسیار افزایش یافته که به طبیعت آسیب فراوانی می رساند به همین جهت ما نیز برای کاهش مصرف پلاستیک و کمک به محیط زیست اقدام به تولید ساک پارچه ای نمودیم. بر خلاف پلاستیک های یک بار مصرف از ساک پارچه ای بارها و به مدت طولانی می توان استفاده نمود به این دلیل که مانند پلاستیک و نایلون ها مچاله نمی شود و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد. همچنین این ساک پارچه ای قابل شستشو بوده و می توان مواد خوراکی را نیز در آن قرار داد زیرا مانند نایلون از مواد شیمیایی ساخته نشده و برای سلامتی انسان نیز ضرری ندارد. این نوع ساک پارچه ای از جنس غیربافته یا (non woven) تولید می شود که به آن ساک پارچه ای سوزنی نیز می گویند. این نوع پارچه در گرماژ ۶۰ و ۹۰ وجود دارد ساک پارچه ای که با گرماژ ۹۰ تولید می شود مناسب برای حمل کالاهای سنگین تر بوده و مقاوم و مستحکم تر است.

ساک دستی پارچه ای یکی از محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی با دوام است که نسبت به مواد مورد استفاده در تولید آن تعریف و قیمت گذاری می شود.
ساک پارچه ای تبلیغاتی با قابلیت چاپ هرگونه طرح تبلیغاتی و اندازه ها و رنگ های مختلفی تولید می گردد، ماندگاری چاپ ساک پارچه ای بسیار بالا بوده و با شستشو نیز پاک نخواهد شد. چاپ بر روی ساک پارچه ای تبلیغاتی که به روش چاپ سیلک انجام می شود، می تواند یک رو یا دو رو باشد و همینطور رنگ های دلخواه را می توان برای چاپ این تبلیغات انتخاب نمود. رنگ های با کیفیتی در چاپ طرح بر روی ساک پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرند تا به مرور زمان و در برخورد با آب و… از بین نرود. روش چاپ سیلک بر روی ساک پارچه ای توسط یک توری با سوراخ های بسیار ریز صورت می گیرد که مخصوص چاپ تصاویر است. ساک پارچه ای علاوه بر سایز و رنگ های متنوع از چند نوع دستگیره متفاوت نیز برخوردار است که همگی این ویژگی ها به سلیقه مشتری سفارش گرفته می شود. دوخت این نوع ساک پارچه ای بدون استفاده از نخ و به صورت پرسی می باشد و استحکام بسیار بالایی دارد و انواع کالاها را می توان با استفاده از آن حمل نمود.

گاربرد ساک دستی پارچه ای

ساک پارچه ای تنها یک ساک ساده برای خرید نیست بلکه یک بیلورد متحرک برای افرادی که برند یا لوگوی خود را بر روی آن حک می کنند محسوب می شود که بسیار ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد های خیابانی و انواع دیگر تبلیغات می باشد. استفاده از ساک پارچه ای به عنوان یک کالای تبلیغاتی یکی از روش های موثر در زمینه مارکتینگ است که امروزه رواج زیادی هم پیدا کرده . یکی از پربازدید ترین مکان ها برای نمایش کالا یا خدمات مختلف نمایشگاه ها هستند که در هر فصلی از سال برگزار می شوند و بسیاری از افراد در هر سن و سال و از هر قشری به بازدید از این نمایشگاه ها می آیند. ساک پارچه ای تبلیغاتی در این نمایشگاه ها در دست هر فردی به چشم می خورد و با گشت و گذار این افراد در محوطه دیگران نیز لوگو یا تبلیغ شرکت شما را دیده و به قرفه شما خواهند آمد، همچنین در روزهای آینده نیز افراد از ساک پارچه ای تبلیغاتی شما برای حمل کالاهای دیگرشان نیز استفاده می کنند و افراد بسیاری که در نمایشگاه حضور نداشته اند نیز تبلیغ شما را خواهند دید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش ساک پارچه ای و یا اطلاع از قیمت ساک پارچه ای در رنگ و جنس و سایز مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

خصوصیات ساک دستی پارچه ای چیست؟

ساک های دستی نسبت به نمونه های پلاستیکی خود از دوام بسیار زیادی برخوردارند و مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند. یکی از ویژگی های ساک های پارچه ای قابلیت شسشتوی آنها می باشد، که سبب می شود از این ابزار برای مدت های طولانی استفاده نمود. البته ویژگی های ذکر شده تنها مزیت ساک های پارچه ای نسبت به ساک های پلاستیکی نمی باشد. از دیگر خواص ساک های پارچه ای قابلیت چاپ بهتر تبلیغات بر روی انها است. همانگونه که می دانید یک فعال تجاری برای تبلیغات برند خود نیازمند ابزارهای بازاریابی می باشد و در صورتی که نتواند یک تبلیغ مناسب تهیه و در اختیار عموم قرار دهد دچار ضرر و زیان فراوان می گردد. ساک های دستی به دلیل جنس خوب خود بخوبی طرح پذیر می باشند و شما می توانید طرح مورد نظر خود را به بهترین شکل ممکن بر روی آنها چاپ نمایید.

مزایای ساک های دستی پارچه ای؟

 

  • حمل آسان کالا و محصولات
  • ماندگاری و دوام بیشتر نسبت به نایلون های پلاستیکی
  • قابلیت حمل کالای سنگین تر نسبت به نایلون های پلاستیکی
  • ماندگاری تبلیغات چاپ شده بر روی ساک ها
  • کمک به حفظ سلامت محیط زیست

امتیازات و ویژگی های چاپ سیلک در ساک دستی پارچه ای 

 

  • چاپ سیلک توانایی استفاده چاپ بر روی انواع سطوح مختلف مانند لیوان و پارچه را دارا می باشند.
  • قابلیت انتقال میزان مرکب با ضخامتی بیش از سایر روش های چاپ معمول را دارا می باشد که این مورد سبب افزایش عمر مفید تبلیغات و چاپ مندرج بر روی ساک های پارچه ای می گردد.
  • قابلیت چاپ روی سطوح با ابعاد گوناگون، این خاصیت کمک می نماید تا شما هر مدل از ساک های دستی و در هر سایزی که بخواهید را سفارش دهید.

وزن متعارف ساک های دستی

وزن متعارف ساک های دستی بین 60 الی 90 گرم تعریف می شود. معمولا از نمونه های سنگین این گونه کیف یا ساک های پارچه ای برای حمل بارهای سنگین استفاده می کنند ساک های دستی سبک برای مصارف عادی و روزمره مناسب بوده و معمولا بانوان از اینگونه ساک ها استفاده می کنند.

بسته بندی های چاپی

shopping bagارزانارزان قیمتبازیافتپارچه ایتبلیغتبلیغاتساکساک پارچه ایساک تبلیغاتیسوزنیمحیط زیستهدایای تبلیغاتیهدیههدیه تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *